بخار شویی مبل در منزل

بخار شویی مبل در منزل


شستشوی مبل با بخارشویی در منزل:

شست وشوی مبل با بخارشویی و رفع کثیفی آنها از جمله کارهایی است که شاید تصور کنید بسیار سخت است و قادر به انجام آن نیستید اما باید گفت که با داشتن یک بخارشویی در منزل و توصیه هایی که ما داریم به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. در طول روز برای خوردن میوه یا رفع خستگی و تماشای تلویزیون روی مبل خانه برای مدت طولانی می نشینید و یا حتی روی آن دراز می کشید پس بهتر است در مورد پاک کردن مبل ها نیز مطالبی را بخوانید و آگاهی خود را بالا ببرید.

وجود لکه ها و چربی ها روی مبل موجب ایجاد جلوه ی بدی روی مبل خواهد شد. پس حتما نیاز به شست و شو دارد. شست و شوی مبل با ابر و برس چندان خوشایند نیست. چون خشک شدن آن و آب اضافی موجود در لایه های اسفنجی مبل به سختی صورت می پذیرد. بخارشویی با داشتن حرارت زیاد لکه های چربی میکروب و باکتری ها را از روی مبل به راحتی پاک می کند.
شست وشوی مبل با بخارشویی چگونه انجام می پذیرد؟

 

مبل شویی کرج آماده ارائه کلیه خدمات مبل شویی و بخارشویی مبلمان در محل با استفاده از دستگاه های رادکتور، مکش آلمانی و شامپوهای درجه یک و معطر ایرانی آماده حضور و ارائه خدمات در سراسر کرج و تهران می باشد. کافی است با شماره تماس های: ۳۴۲۱۸۸۵۶ و  ۹۱۰۰۸۶۸۷ ویژه استان البرز و شهر کرج و شماره تماس: ۰۲۱۹۱۰۰۸۶۸۷ ویژه استان و شهر تهران تماس بگیرید یا فرم سفارش آنلاین خدمات مبل شویی رو پر کنید و منتظر تماس کارشناسان مجموعه باشید.

 

برای انجام این کار ابتدا کوسن ها و پشتی هایی را که قابلیت جدا شدن دارند را جدا کرده تمامی قسمت های مبل را با جاروبرقی تمیز کنید تا آشغال های گوشه های مبل کاملا برداشته شوند. سپس اقدام به شست و شوی مبل کنید. شست و شوی مبل از کارهای بسیار مهم در نظافت خانه به حساب میاید. برای بهتر تمیز شدن لکه های چربی و لکه های قوی تر بهتر است از شوینده های مناسبی استفاده کرد. بعد با اسپری اندکی از مایع شست و شو را بر روی لکه ها اسپری نموده و زمان داده تا لکه در آن حل شود.
سپس می توانید با یک برس پرزهای روکش مبل را از همدیگر باز کنید. ممکن است مبل ها به علت ریختن مواد غذایی و … ظاهر ناخوشایند و چسبنده ای داشته باشند با این کار ظاهر مبل هم به حالت اولیه باز خواهد گشت.
قبل از اینکه ماشین بخارشوی را باز کنید دفترچه راهنمای آن را مطالعه کرده و بدانید که آیا این بخارشوی مناسب مبل است یا نه! پس از اطمینان، مخزن بخار شوی خود را با شوینده مخصوص و آب تا حد مشخص شده پر کنید تا بخارشوی شما آسیبی نبیند. سپس سری مناسب بخار شوی را وصل کرده و شست و شو را شروع کنید.

بخار شویی مبل در منزل
بخار شویی مبل در منزل

برای شست و شوی مبل ها ابتدا اجزای جداشدنی مبل را جدا کرده بشویید و بعد بقیه ی قسمت های مبل را با حوصله بشویید برای این کار دکمه بخار و آب را فشار دهید تا لکه ها به خوبی پاک شوند. برای خشک شدن مبل ها می توانید درب و پنجره ها را باز کنید تا مبل ها خوب خشک شوند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *