حذف کرونا ار روزی فرش

حذف کرونا ار روزی فرش


شستشوی فرش در قالیشویی ویروس کرونا را از بین می برد؟

شست و شوی فرش ها برای ما ایرانی ها از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که قالی در یک خانه نماد زیبایی و شکوه آن است. از دیرباز تلاش شده است که این نماد سنتی تمیز و درخشان به نظر برسد. با شیوع بیماری کرونا ویروس جدید یا همان کووید ۱۹ این سوال برای ما پیش آمد که آیا قالی ها می توانند عاملی برای بیماری باشند؟

با وجود نگرانی ها برای فرستادن فرش ها برای قالیشویی ها برخی سعی کردند در محیط کوچک و آپارتمانی خود دست به شست و شو بزنند اما همه میدانیم که این امری دشوار است. بر فرض که بتوانید این کار را انجام دهید. شما هرگز نمی توانید به صورت عمقی و کامل قالی ها را شست و شو دهید.

تماس باما

۰۲۶۹۱۰۰۸۶۸۷

سفارش آنلاین
برای ثبت خدمات مبل شویی  کلیک کنید

شست و شوی عمیقی و حساب شده تنها از عهده قالیشویی ها و کسانی که تخصص و ابزار این کار را دارند ممکن است. قالیشویی ها با رعایت پروتکل های اساسی اعلام شده توسط سازمان بهداشت جهانی، به بهترین نحو قالی های شما را شست و شو می دهند و درب منزل به شما تحویل می دهند. شست و شوی فرش ها در قالیشویی کمترین ریسک، زحمت و همچنین هزینه را دارد و به شما کمک می کند تا سلامت خانواده و عزیزانتان را تضمین کنید. با استفاده از این مقاله ما به شما ثابت خواهیم کرد که بهترین روش برای شست و شوی فرش ها و از بین بردن ویروس کرونا است.

با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا از سلامت شست و شو قالی ها در قالیشویی ها در زمان کرونا اطمینان حاصل کنید.

۵ کارکرد قالیشویی ها برای از بین بردن ویروس کرونا

۱٫ شست و شو با مواد شوینده مخصوص

وقتی فرش های شما با بهترین شوینده ها شست و شو می شود تفاوتی مهمی ایجاد می شود. بافت زبر و فشرده ی قالی به صورت عمیق شست و شو داده می شود اما آسیبی نمی بیند. استفاده از شوینده های حرفه ای لطافت قالی شما را از بین نمی برد و با شست و شوی عمیق خود هیچ اثری از ویروس بر جای نمی گذارد.

۲٫مدت زمان شست و شوی مناسب

همانگونه که می دانید، بهترین راه از بین بردن انواع ویروس ها حتی ایدز و کرونا بیرون از بدن انسان، شست و شو با مواد شوینده و یا الکل است. طبق پروتکل های بهداشتی حداقل زمان لازم برای از بین رفتن ویروس کرونا به وسیله ی مواد شوینده ۳۰ ثانیه است.

متخصصان قالیشویی با توجه به تمامی پروتکل های بهداشتی مدت زمانی را در نظر گرفته اند که همزمان با از بین انواع ویروس ها، به بافت فرش آسیب نرسد.

۳٫ تماس حداقلی کارگران با فرش

پروتکل های بهداشتی حداقل تماس انسانی را توصیه می کنند و در این راستا قالیشویی ها با استفاده از نیروی انسانی کمتر و لباس های مخصوص کمترین تماس را با قالی شما دارند. استفاده از ماشین های قالیشویی اتومات نیز یکی از روش هایی است که این امر را ممکن می سازد.

۴٫خشک کردن قالی ها با روش های خاص

اگر قالی های شما برای مدت طولانی بیرون بمانند احتمال آلوده شدن آن ها افزایش میابد. در این راستا قالیشویی ها از ماشین آلاتی استفاده می کنند که قالی را کامل و فوری خشک می کند.

۵٫ مدت زمان خشک کردن فرش ها

همانطور که توضیح داده شد اگر برای مدت طولانی فرش ها را در معرض هوای آزاد قرار دهیم، امکان آلوده شدن آن بالا می رود. به همین دلیل قالیشویی ها با استفاده از دستگاه های حرفه ای سرعت خشک کردن قالی ها را بالا می برند.

برای تحویل فرش چه نکاتی در نظر گرفته شده است؟

حالا که با روند شست و شو و خشک کردن قالی ها آشنا شدیم این سوال پیش می آید که آیا تحویل گرفتن این قالی ها امن است؟ باید اطمینان داشته باشید که پرسنل با انواع وسایل حفاظتی مانند دستکش و ماسک مشغول بسته بندی قالی های شما می شوند و در نهایت شما می توانید با باز کردن کاور فرش و دور انداختن آن از سلامت بودن باقی فرش اطمینان داشته باشید.

توجه داشته باشید که رعایت پروتکل های بهداشتی هیچ گونه نگرانی برای ابتلا به بیماری وجود ندارد. کافی است شما نیز با رعایت نکات ایمنی در خانه از سلامت خود و خانواده ی خود مراقبت کنید. خرید خود را روی زمین نگذارید و تا حد ممکن از بازی کودکان بر روی فرش خودداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *